Laddar upp inför julmaten!

2009-12-23 - 18:18:33


Ikväll har vi soffmys med chips & gurkstavar! Laddar upp inför kommande dagar med mängder av julmat =)



Allt är klart och Elias väntar spändt på att tomten skall komma..

För första gången på många år känns faktiskt inte julen så skrämmande! Klapparna är inslagna, granen lyser upp i mörkret och ja känner mig faktiskt ganska lugn och nöjd.  Även Elias har varit på bra humör och faktiskt lyssnat lite på vad jag har att säga idag.

Ja nu blir det jul i några dagar sen svirar vi om till nyår, eller va säger du Cissi =) ??!?!?!? 


 


Tillbaka igen på juldagen, förhoppningsvis med massa skoj som hänt och så kanske en och annan detalj om livet i allmänhet =)

GOD JUL ALLA LÄSARE !!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

god jul på er!!

2009-12-23 @ 20:03:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va du är fin med lockar i håret. Kram vi syns i Saxdalen.

2009-12-23 @ 20:20:51
Postat av: Lina

God jul!

2009-12-23 @ 20:32:34
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Cissi

God Jul vännen!

Vi ses när det är dags att fira in det nya året... Före det också hoppas jag =)

2009-12-23 @ 21:18:25
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin