Dumma, Dumma Jag..

2009-12-10 - 06:50:14
Häromdagen spenderade jag hela morgonen med att leta efter mina nycklar, helt utan att lyckas! I TVÅ dagar har jag vänt upp och ner på hela huset och paniken har defenitivt inte varit långt borta.

Börjar förstå att det kanske är dax att ge upp och göra nya nyklar...

Gårdagsmorgonen är ungefär som vanligt, masar mig upp ur sängen, gör mig klar och försöker föra så mycket liv som möjligt för att försöka få Elias att vakna... Utan framgång! Man får verkligen dra upp den ungen på morgonen, han ligger gärna kvar och myser i sängen så länge de går, och lite till...

Iaf så blir morgonen försenad och vi får snabba på lite för att hinna! Kastar på oss skor, jag river tag i hans jacka & täckbyxor när det smäller till i golvet....

Ja men visst är det nycklarna som rasar ner i golvet!!

Egentligen borde jag väl inte berätta de här för hur korkad får man vara egentligen?!?! Har ju varit bland jackor och kännt hundratals gånger.

Fredde bara suckar... =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen mig såååå väl :)

2009-12-10 @ 08:32:05
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha underbara Elias :) Nyckelknyckaren!

2009-12-10 @ 09:53:50
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: mäjlin

Känner igen mig jag med :) Letade efter mina nycklar här förut som en GALNING, då låg dom på biltaket..suck..haha :)

2009-12-10 @ 13:35:24
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin