Förberedelserna inför visningen..

2009-12-08 - 12:42:17

Slänger in lite bilder från förberedelserna under dagen innan modevisningen! Ja, iaf dom som Ni får ta del av ;) Det var en händelserik dag/kväll som snabbt led mot sitt slut, men det var grymt kul och jag skulle mer än gärna göra om det igen!

   

    

Förberedelserna är inte alltid så glamorösa som själva showen kanske =)


  

   

   

Fast glammiga tjejer klär väl i allt, eller hur då ;)
Hittade en bild på mig & Frida som var allt annat än glammig! Men jisses va skoj vi hade allihopa..

 

   





Fast barnen var nog den stora showen iaf..



  


 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Vilket gäng :)

Å så söta bilder på barnen!

2009-12-08 @ 14:20:23
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin