Nu kanske det kan bli som vanligt igen!

2009-12-26 - 20:11:41


Julen är över....

Känns som man äntligen kan pusta ut och andas igen! Visst har dom här dagarna varit riktigt mysiga och bra men nu ska det bli skönt att återgå till vanliga dagar igen. Nu är det bara tomtepyntet som ska bort så småningom så man verkligen kan slappna av!

 

Paketöppningen började redan kl 07.00 på morgonen. Vi vaknade allihopa då så det var lika bra att dra igång med det på en gång =)

 

Pappa hade tagit eget initiativ och inhandlat en present åt Elias, det var ju inte oväntat att det skulle bli just DEN t-shirten iaf ;)

 

I år gick de iaf superbra med tomten, efter nån minut bladdrade han på och var inte det minsta blyg. Det gick inte att få tyst på honom istället ;)

 


 

Superglad över min nya tavla som ja fick av Pappa & Marie, LOVE IT!



Lilleman slocknade utan problem när det var dax att krypa ner under täcket. Det hade varit en lång och spännande dag så lite sömn var välbehövligt, För oss allihopa faktiskt..

Idag (Annandagen) har vi firat jul igen och det var lika spännande och fullspäckat med massor av paketöppning och ett möte till med tomten =) 

   

Som sagt, fullt ös från första stund...



Alla var dock inte lika energiska som Elias =)

Men nu var den dagen slut oxå! Elias har somnat och vi sitter utslagna i soffan, utanför vräker det ner snö. Vem vet i morgon kanske vi är insnöade här??!!!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tycker att Fredde ser mest entusiastisk ut över att tomten kommit (Där i bakgrunden)! Hahaha!

2009-12-26 @ 21:00:46
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin