Bilder från visningen!

2009-12-05 - 19:14:03


Nu har jag fått hem bilderna som självaste Cissi tagit under Modevisningen i torsdags! Jag kommer nog lägga ut en hel del till från dagen på salongen och annat som är taget bakom drapperierna under visningens gång =)

Men de kommer på Måndag... 

 

Barnen hade flera ombyten så det var lite kaos mellan bytena men alla barnen var jätteduktiga och hade hur kul som helst =)

  

  

Barnen var superduktiga och hur söta som helst.. Här i pyjamaser!  

   

  

  

  

De vart en toppendag med en grym avslutning! Träffat massa nya superbra människor och fått göra en riktigt kul grej! Elias hade hur kul som helst & pratar fortfarande om den kvällen =)

  


  

Barnen uppklädda till jul...

   

   

  

   

   

   

Jisses vilket hår jag hade då =) Allt lockades på pinnkam och tog över tre timmar för två personer att göra. Men de va riktigt kul att göra nåt extra som man aldrig skulle göra annars.


Såg precis likadan ut i håret när jag vaknade morgonen efter, å de hade nog kunnat stå sådär i några veckor =) Lockarna fick vara kvar på jobbet dan efter oxå, nedsatta med nålar dock =)

Hade iaf hur kul som helst!

Mer bilder från dagen m.m. kommer på måndag, så kika in & kolla på de oxå!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni var sååå snygga!

Men det var hur svårt som helst att ta kort i det där konstiga ljuset... Synd.

Men kul var det :)

Puss

2009-12-05 @ 20:27:09
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Emelie

GRYM kväll =)

Kanon bra bilder, har du lust att skicka dom till min mail??



Kram

2009-12-05 @ 20:54:34
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin