Bara att packa ihop och gå hem då..

2009-12-21 - 17:44:34
Det blev ett hastigt slut på den här arbetsdagen!

Skulle gå ner till försäkringskassan för att hämta ett papper bara, tänkte att ja skulle fråga arbetsförmedlingen när ja ändå var där vilken dag min praktik skulle sluta. Hade för mig att det var i slutet av februari nångång...

- Den hade sitt slutdatum i går..

- VA?? Du skojar med mig?!?!


Visst inte riktigt vad jag skulle säga faktiskt. Frågade om hon kunde förlänga så ja fick göra dom sista månaderna på samma ställe! Men det gick tydligen inte att ordna sådär samma dag utan jag fick gå hem över jul och återkommer igen den 11 januari!

Visst är de skönt med lite ledigt men jag vart mest paff när de vart så häftigt så ingenting har fungerat idag. Jag är ju van att vara på salongen under dagarna, nu tappade jag all rutin för den dagen!

Jag ska iaf passa på att mysa massor med Elias under ledigheten! Så i morgon går vi nog bara ut på gården och leker lite i snön om det inte är alltför kallt då stannar vi nog under filten i soffan =) 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin