Åkså ont i halsen..

2009-12-22 - 10:34:11

Elias hittar mina Strepsiltabletter på vardagsrumsbordet..

- Mamma ja vill smaka!

- Nej men det där är inge godis! Mamma har ont i halsen och det är min medicin.

- Ahaaa, ja har åkså ont i halsen och behöver medicin !!

Tänk om det vore så enkelt när han verkligen behöver medicinen oxå ;)



-22 i morse när Fredde åkte till jobbet, gissa om jag var glad att ja kunde ligga kvar i sängen då =) Vi sitter fortfarande i soffan och myser framför tv:n, tveksam om jag vill åka in till stan idag och ordna det sista.

Inhandlade ju maten i går! Mitt på dagen tog jag mig in på Willys i tron om att det kanske skulle vara ganska lugnt endå, men OJ va fel ja hade. Folk armbågar sig fram som om det gällde livet, rycker och sliter i ALLT !!

Jag lyckades fly utan större skador, men jag går knappast in i en mataffär igen innan jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin