2012

2009-12-29 - 18:28:04

Jag har gått och väntat och längtat länge efter att få se denna film, ÄNTLIGEN skulle ja få se den. Laddade upp med täcke, godsaker, kanske inte superhöga förväntningar, men endå!



Vilken BESVIKELSE den va! 


Visst att alla sånna här typer av filmer är överdrivna, det ska dom väl vara men de här vart ju löjligt! Bilar som flyger igenom rasande byggnader utan problem, på loppet av några sekunder hade halva jorden försvunnit.

Ja vet inte men jag satt bara i soffan och tyckte de mesta var riktigt löjligt istället för spännande som de kanske skulle ha varit. 

Nä då ser ja hellre Independence Day eller Day after tomorrow istället, om jag vill se en sån typ av film! 



Kommentarer
Postat av: Cissi

Näe Jenny! Den är ju jätte bra!

Okej, jag såg den ju på bio, och då är det ju en annan sak...

Jag kommer då se den fler gånger. Så jag kan ju ta över filmen efter er då? :)

Puss

2009-12-29 @ 20:23:09
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja jag vet vi provade också att blanda ut de men hon ville inte ha de endå..men den här nya sorten tar hon utan några större problem iaf, så de löste sig endå! synd att filmen inte var bra, ska inte ha så höga förväntningar när jag ser den då.. kram

2009-12-30 @ 15:49:33
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin