Förgrammade Unge ...

2009-08-11 - 20:48:10

Börjar med att säga TACK till Camilla som hjälpt mig att få ordning på bloggdesignen igen !!!

Idag har ja fått klart två av grejerna som stått och inväntat målning! Nu är de bara ett antal innedörrar kvar som ska göras klart innan det är dax att försöka trycka in en massa pellets i vårat pannrum i stället.

    

Vi har återigen kollat på Emil i Lönneberga innan läggdax eftersom Elias tjatar konstant om denna film! Men jag tittar då hellre på den än på många andra totalt värdelösa barnprogram!

Så nu springer lilleman runt här hemma och säger ...

- Förgammade unge .....

Med ett stort leende medans han slänger med huvudet, precis så som Emil´s Pappa gör på honom =) Man kan inte annat än att skratta åt den ungen !!



Busat lite med Rocky har vi oxå hunnit med idag =)





Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

bloggdesignen blev fin :) & söt katt :D

2009-08-11 @ 21:07:09
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Frida

Va fint det blev gumman! Å bloggen är kanonsnygg även den!!! Ja visst är det roligt när barnen har börjat ta efter varje ord som är "fult" Tuva har fastnat på ordet jävlar.... Usch låter ju så illa men man har väl sig själv att skylla... Längtar tills på fredag gumman! Puss

2009-08-12 @ 09:40:34
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin