Trodde han va rolig va ?!!?

2009-08-04 - 11:26:05

Vaknar på natten av att Elias gråter och ropar efter Pappa, så jag börjar knuffa på Fredde för att han ska vakna men ja får ingen reaktion alls. Fortsätter knuffa och tillsist blir ja irriterad och tar i ordentligt och innan jag hinner reagera så flyger han upp ur sängen och skrämmer halvt ihjäl mig !!

Fanskapet har legat vaken hela tiden
och bara väntat på rätt tillfälle att skrämma skiten ur mig. Han skrattar lite och frågar om jag vart rädd, medans jag knappt kan andas. Å ni ska veta att jag är en liten fjant som skräms ganska lätt oxå !! 

Kul att man ska bo ihop med en riktig lustigkurre som ALDRIG kan vara allvarlig! Men han fick då fan höra i morse, både de ena och de andra.

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

1 september är min föräldraledighet slut, så det är väl tänkt att dom ska vara inskolade då, Usch vilket ÅNGEST man får.

2009-08-04 @ 11:42:16
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: lisette

skratta som bara den när jag läste inlägget haha. :) Fast visst, det är fan aldrig roligt att bli skrämd. Jag är lättskrämd till max. :)

2009-08-04 @ 11:50:58
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Haha....å jag är ju inte dålig på att bli skrämd heller....jädrar va förbannad jag skulle blivit. Men här är inte risken så stor eftersom min kalr är omöjlig att väcka;)



kramar

2009-08-04 @ 21:47:04
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin