Stress

2009-08-24 - 10:05:20


Börjar bli en aning stressad nu...

Har hur mycket som helst som ska göras den här veckan med både arbete och förberedelser inför lördagen, då några av mina absoluta favorittjejer kommer hit =)

Så idag är det bara utomhusjobb som gäller tills kroppen inte orkar mera och det är dax att sova ! Försöker fokusera på allt roligt som väntar, då går de lite lättare att jobba faktiskt.

Pratade med dagis idag och samma tider som vart bestämt under sommaren är det som gäller! 8-11 varje dag kommer lilleman att vara på dagis alltså.  Få se hur lätt de kommer vara att få upp honom så tidigt på morgonen nu när han sovit till kl 9 på morgonen nästan hela sommaren.

Ahja, tror Elias behöver komma tillbaka till dagis nu och själv behöver jag få min timme för mig själv på gymet några dagar i veckan !



Slut på sommaren, nu är det tillbaka till vardagsrutinerna igen ...


Kommentarer
Postat av: Nanna

Oj bara mellan 8-11? Hur kommer det sig? Har ni 15 timmar i veckan om man är arbetslös och du får fördela det så?

Kram N

2009-08-24 @ 10:09:13
Postat av: simone

Nejnej! inte gula löv än, jag vill ha mer sommar :/

2009-08-24 @ 14:47:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ilahinoor

Verkar ju onekligen vara så att mailet bara är spam. Håll mig uppdaterad om du hör ngt annat :)

2009-08-24 @ 18:10:19
Postat av: Frida

Hellre en pigg och glad Jenny med ett stökigt hus än en trött och slut Jenny med rent hus på Lördag!!! Vi struntar i hur det ser ut gumman!! Vi kommer ha så grymt kul!!! Puss & kram

2009-08-25 @ 12:29:07
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin