Sömnlös natt & nya jeans !!

2009-08-06 - 07:44:13

Yrvaken efter en natt med mindre timmars sömn. Elias vaknade och ville inte sluta gråta så vi var tvugna att lägga honom mellan oss. Å Det vart ju inte mycket bättre, han grät till och från ett bra tag efter de, så att försöka sova var ju lönlöst.

Tur att ja slipper arbeta idag iaf !!  Ska snart hoppa in i duschen, sminka mig lite och dra på mig ett par jeans =) Inga målarbyxor idag heller ....

LYCKA !!!

  

Skulle föresten behöva ett par nya svarta jeans !! Kanske ska dra med mig grabbarna och leta efter de idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin