Nattvak

2009-08-12 - 08:00:57

Då var man vaken igen då, vart inte många timmars sömn i natt heller. Varför ska det vara så svårt att somna ?!!?

Har aldrig haft problem med att sova förut, de brukar vara tvärtom att jag somnar innan alldeles för tidigt istället. Kollar vi på film, brukar jag slockna efter en halvtimme eller nåt. Nu är det omöjligt att somna, så man ligger och glor på denna tv timme efter timme till långt in på natten.

Igår var Fredde likadan iaf så lite sällskap hade ja i mitt nattvakande =)

Kommentarer
Postat av: simone

Seeegt :/ Det är då sömntabletter kommer in! :)

2009-08-12 @ 11:09:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin