Någon kommer in ...

2009-08-28 - 08:16:04

Vaknade med hjärtklappning och alldeles svettig !

Jag tar mig upp för trappan för att något låter, någon smyger omkring på verandan och jag letar efter telefonen. Jag ser tydligt hur han ser ut och vad han gör.  

Han vänder sig om och får syn på mig, det är försent ......

Paniken kommer, dörren är låst så jag springer ner i källaren. Fortfarande får jag inte fram nåt nummer på telefonen, VARFÖR ???

Ingen vet vad som händer och plötsligt krossas en ruta in. Vart har nummret till Pappa tagit vägen ??? Jag får panik och plötsligt blir allt svart ..........


Jag hatar mardrömmar !!!


Äntligen morgon, nu hör ja min trollunge som tassar omkring där uppe =)

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Ja fy då för madrömmar. Finns inget värre än såna drömmar som är så verkliga, man vaknar på morgonen och vet inte riktigt om det har hänt eller inte.

2009-08-28 @ 08:56:04
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja det är skitjobbigt, drömmer ofta att Jimmy råkar ut för nån olycka med lastbilen och att ingen hittar honom! Det är mycket skit som händer på vägarna och bara för att han är försiktig kan det ju komma nån idiot som inte är det! Huuudå!



Vilket gulligt inlägg du hade skrivit tidigare om Elias och hans pappa! Kärleken är stor i eran familj, det märks!

Kram

2009-08-28 @ 09:14:26
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin