De är Pappa som gäller ...

2009-08-27 - 07:35:58

Inga konstigheter på gården i natt !!

Jag & Elias bäddade ner oss på en hög med täcken och kikade på film igår kväll. Fredde var ju på andra äventyr så vi passade på att ha en liten myskväll. 



Allt var hur bra som helst tills det var dax att äta kvällsmat då kryper Elias upp i mitt knä och säger, 

- Mamma, Elias bi lessen när Pappa åker ... 

Dom hade hållt på och härjat hela dagen så de vart väl tomt och tråkig när Fredde åkte. Sen hjälper de ju kanske inte att han är väldigt "pappig" just nu oxå.



Kollar på film med Pappa =) 

  



Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi ja tänk va de där går i perioder, ena stunden är de bara mamma o nästa bara pappa. Tur är de väl för man skulle inte orka att dom bara va mammaiga hela tiden,plus att man vet ju att dom gillar båda lika mycket egentligen! Maya är också i en pappaperiod nu. Han är väl roligare än mig som jämt är hemma :-P

2009-08-27 @ 09:19:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ååååh... Vilken hjärtskärande kommentar. Berättat för Fredde?

Pussar

2009-08-27 @ 10:13:55
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du vi har en dam här hemma också som är väldigt pappig nu efter att dom haft semester tillsammans..

Allt man gör brukar bli fel :( iaf här..

2009-08-27 @ 14:31:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin