Bara vi ikväll

2009-08-07 - 20:48:34

Tog med mig Svärmor och Elias in till stan idag och de slutade med att jag fick åka hem ENSAM !!! Elias skulle vara kvar och busa med Farmor och sova över där....

Så han blev kvar !! Vi åker väl å hämtar honom tidigt i morgon bitti, för då bär det av mot Furuvik =) Gissa om det ska bli skönt att komma bort lite, även om det bara är för en dag.

Så den här kvällen blir de bara Jag och Fredde ! Känns ju lite tomt utan våran lilla busunge, vad ska VI prata om egentligen ??!! Näääädå, så illa är de inte ;)

Lite film och så ikväll då ....



Bilmusik - Sonic Syndicate

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

skönt att få lite tid själva !

2009-08-07 @ 21:33:32
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin