Back In Black

2009-08-12 - 16:23:43


Slut på tvättmedel och stora högar med tvätt! Vädret ute växlade mellan kallt och varmt så ja tappade lusten helt och drog på mig vad jag fick tag i. En aning skygg för världen och med hår som defenitivt inte ville som jag, gömde jag mig bakom kepsen !!

    

Idag hoppas jag på att min kära sambo ska få lite tid över och hjälpa mig med uppsättning av diverse prylar !! Har väntat länge nog på att få upp min spegel i garderoben !! Självklart ska det ju vara betongvägg just där jag ska ha upp mina saker.

Nu kanske Ni funderar varför ja inte gör de själv ??!!
Nääädu, lilla jag med en slagborrmaskin, de är defenitivt ingen kombination som skall prövas på !!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja GRYM! :D

2009-08-13 @ 14:13:52
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin