Katalogshopping

2009-04-22 - 09:59:37

Har nyss klämt i mig lite gröt, och nu försöker jag samla kraft för att ta mig ut till riset IGEN. Ni anar inte va KUL ja tycker att de här är, så uppfriskande och skönt att vara ute och dra ihop mängder med ris, för att sen fälla nåt mer träd och skapa ännu mera ris.

Jag är inte alls trött på de här nu ................ ELLER HUR !!!!!!!!!!!!

Ingen träning i stan blir de idag eftersom grävmaskinen kommer idag och jag måste hinna få ihop allt skit som ligger på ängen innan dess. Det POSITIVA idag är iaf att tjejerna kommer och hälsar på så det blir inge arbete på eftermiddagen för min del. 
       

Taxfree katalogen är flitigt läst, men när jag kom till Fredde med önskan om ett par solglasögon för ca 1400 eller en väska för 2000 såg de nästan ut som han trodde jag hade blivit helt vansinnig. SJÄLVKLART var jag inte allvarlig heller, men det är alltid kul att jävlas lite för han vet inte riktigt säkert om jag överdriver eller inte =) Hehe....


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har precis oxå bokat resa =D! Drar med en jobbarkompis för lite avkoppling! Vilket datum och vart var det ni skulle???

2009-04-22 @ 10:22:07
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Träning i stan behövs väl inte när du träningen hemme på gården. Kram

2009-04-22 @ 17:59:35
Postat av: Cissi

Kom ihåg min godisblandning bara! =)

Pussar

2009-04-22 @ 21:22:56
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin