Framsteg med pottan

2009-04-27 - 14:26:13

Dagen verkar ju inte bli mer spännande än såhär, vi har hållit oss inne än så länge och satsar på att ta de lite lugnt idag.

Elias har varit utan blöjan hela dan, med några små "olyckor", men han har hunnit komma till pottan oxå =) Han pratar mycket om hur det SKA vara, att man inte ska kissa på golvet utan gå på pottan som en stor kille. Så vi tänkte väl att det var dax att försöka få in honom på det i praktiken oxå nu. Han har visserligen gått på pottan nångång förut, men mer än så har de inte blivit.

Förhoppningsvis så gör vi lite framsteg .....


Kommentarer
Postat av: Carolina

Min dag har inte heller varit särskilt spännande, tyvärr...Känner igen det där med träningen, min motivation e som bortblåst men måste försöka ta tag i det, bara alla j-vla sjukdommar kan sluta hoppa på mig =).



Kram Carolina



2009-04-27 @ 14:46:29
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: Agnes mamma

Kul att hitta på er ute i cyber rymden när jag är ute och snokar. Vilket jätte jobb ni gör med huset och gården, det blir kanon! Vi ses säkert på dagis... bara vi blir friska snart.

Ha det bra

Hannah

2009-04-28 @ 21:32:16
Postat av: Jenny

Va roligt och se att du har hittat hit =)



Visst blir de bra i slutändan men just nu känns resultatet LÅNGT borta!!



Krya på er och hoppas att ni är tillbaka på dagis igen snart, Elias pratar ju en del om Agnes här hemma ibland så han saknar henne säkert =)



2009-04-29 @ 07:18:45
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin