Det börjar ordna upp sig

2009-04-19 - 20:43:10
Vilket jävla blåsväder de har varit här idag. Inge skönt alls när man skulle vara ute och greja, så idag blev de inte så mycket pyssel ute utan satsade på inomhusarbete i stället.

Iaf så har vi haft hit en kille som har kollat på gården och i morgon börjar grävningen. Vi har ju ganska mycket av gården som inte används för att det är skog och äng men nu ska det bli ändring på de, ÄNTLIGEN ska jag få min stora gräsmatta. Så det blir väl att försöka införskaffa sig en åkgräsklippare nu till slutet av sommaren, ett krav från min sambo när gräsmattan blir så pass stor =)

Det börjar faktiskt hända lite saker här hemma nu, dörrarna blir en efter en vita, gården kommer börja ta form och om knappt två veckor släpper vi allt arbete och drar till värmen istället.......



Men trots allt roligt och bra som händer så finns det en sak som tynger mitt hjärta .....
Du är världens bästa, Älskar dig .....



Kommentarer
Postat av: Nanna

Är sååå avundsjuk på ATT ni ska åka och DIT ni ska åka!! Får se sen om du rekomenderar att åka dit ;)

Hoppas allt är bra. Planer för valborg? Massa kramar! /N

2009-04-20 @ 13:53:02
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin