Träning !!

2008-10-17 - 15:26:28

Nu har jag suttit och tänkt alldeles för mycket så nu vet jag inte vad jag ska göra. Det är dax att betala in avgift för en längre tid för den typ av träningspass jag ska gå på. Har ju tränat bodycombat ett tag nu som är fasta träningspass tre dagar i veckan.

Nu satt jag och kikade lite på gymet i sporthallen och träningen där blir billigare och dessutom ingår bad oxå.

Har absolut ingen aning om hur jag ska göra nu, måste bestämma mig för vad jag vill göra. Vill kunna träna minst tre dagar i veckan iaf....


Combat träning ????



Eller gym ?????


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tjenare bruden!

Förstår din beslutsångest...Välj den träning du tycker är roligast...Tycker man att det e skit o träna och inte riktigt har motivationen och dålig disciplin på sig själv så rekommenderar jag pass, alltså bodycombat...Strunt i att det e lite dyrare, väljer du det du tycker är mindre kul kommer du iaf inte träna...Vet från egna erfarenheter, men alla e vi olika.

kramizar Carolina

2008-10-17 @ 22:26:18
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin