Lite småförälskad =)

2008-10-24 - 08:48:32

Kvällen i går spenderade vi på stadsteatern i Falun. På scen stod Magnus Betnér !! Lite småförälskad är ja nog, Ni som inte sett honom än, Gör de !!!

Stannade till vid kupolen på vägen upp oxå eftersom vi hade lite tid över, en snabbshopping vart de men vi fick tag i varsin vinterjacka, nya fodrade stövlar till mig & lite nytt smink. Jag fick tag i Everestjackan jag hade haft ögonen på ett tag =) & efter många om och men bestämde sig Fredde för den jackan han hade tittat på från första början, som jag sa redan då att han skulle ha, tänk att det ska krånglas lite innan han inser att jag har rätt =) Hehe !!



Min nya jacka, är nog den varmaste och skönaste jacka jag någonsin haft !!

Idag ska jag bara slöa och sova, Elias har vaknat hysteriskt ledsen ett par nätter i rad nu och vägrat somna om i sin egen säng så efter många om och men har han fått sova hos mig. Då har inte min sömn varit den bästa eftersom man då och då får en fot i huvudet eller magen. Lilltrollet far nämligen omkring som en virvel i sängen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin