Komma igång igen ...

2008-10-21 - 07:19:46
En riktig inomhusdag !! Idag tror jag bestämt att det blir en riktig mysdag inomhus med min älskling, Elias. Hämta ved ska jag göra medans dagsljus finns =) Gör inte om samma misstag igen.

Skulle ha kommit igång med träningen oxå, har haft en slövecka och nu börjar ja känna mig rastlös, tror jag ska ringa och beställa tid med tränare idag. Blir ju lite krångligare att komma i väg när Fredde är i Säfsen, då ska man fixa så nån hämtar Elias på dagis och det ska stämma in på alla möjliga vis. Känns inte som jag kan begära det av mina nära och kära allt för mycket. Försöker boka in tider när Fredde är på hemmaplan !!

Tack Frida, Tuva och Lovisa för en toppendag i badhuset i går !!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv gumman! Alltid lika trevligt när vi träffas :) Tänker mer och mer på det här med att bo nära varann.. hmmm... Skulle ju bli så mycket enklare allting.. Men om vi inte vinner några miljoner och kan köpa strandvillor vid väsman antar jag att det är och förblir en önskedröm :(

Puss & Kram

2008-10-21 @ 16:34:23
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack själv! Jättekul att träffa er! Och vilka sötnosar!

Elias leende, så underbart charmigt. =)

Kramar

2008-10-21 @ 18:00:43
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe ja de får alla veta sen när de är lite mer bestämt och fixat just nu är de så mycket som ska göras innan så vi får se hur de går =)

2008-10-22 @ 10:58:51
URL: http://scorpionlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin