Kolsvart

2008-10-20 - 21:28:57

Sitter inlindad i filten, ihopkurad i soffan och lyssnar på vinden utanför. Shit va det blåser ute, det smäller till lite då och då här utanför ja antar att de blåst omkull en del grejer.

Det är kallt här hemma och lite eld i kaminen skulle inte vara helt fel men det blåser storm och är bäcksvart, jag törs f*n inte gå ut !!! Vrider på elementen mera och väntar på att värmen ska stiga. 


Förflyttar mig till sängen och kikar på Sex and the city filmen i stället =) Kommer ni ihåg tjejer, det var mycket skratt och många tårar den kvällen !! 

 


Kommentarer
Postat av: carolina

Hahahaha, annars kanske du tänkte på lördagen =)

2008-10-20 @ 23:06:02
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, vi måste verkligen gå på bio igen... Riktigt skönt var det!

Puss på er

2008-10-21 @ 17:23:40
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin