Vänta du bara .....

2008-11-27 - 17:30:49
Står här nere och hänger tvätt som jag gjort till och från under hela dan idag känns de som. Har hållt igång sen jag kom hem idag och har massor kvar att göra.

Fredde sätter Elias på pottan eftersom han säger att han vill kissa.

När jag kommer upp hittar jag Elias som rest sig från pottan full i bajs, Fredde står brevid och ser ut som han inte vet nå vad han ska göra.

-Tar du honom?? Jag måste sticka !!

- Va?? Jaha...


Medans den kosta konversationen äger rum har Elias hittat på det som faktiskt hamnade i pottan.  Det var bara att riva av honom kläderna och hoppa in i duschen!!

Vänta du bara Fredde......

Kommentarer
Postat av: Frida

snart åker vi gumman!"!!!!! Ses om ca 3 timmar :) Cidern redo och humöret på topp!! yeehhh

2008-11-28 @ 08:52:21
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härliga karlar! Men DUKTIGA Elias som vill gå på potta =D

2008-11-29 @ 22:25:53
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin