Fullt upp på hemmaplan

2008-11-26 - 10:16:05
God Morgon alla läsare....

I natt har jag sprungit maraton mellan min och Elias säng känns de som. Han har aldrig riktigt vaknat till ordentligt men har nog drömt en hel del under hela natten så det har inte blivit många timmars sömn vill ja lova.

Upptäckte i morse när jag satt mig i bilen som grabbarna haft till Stockholm i går att jag troligtvis skulle få göra ett ryck och städa ur bilen, eller egentligen skulle jag skicka ut Fredde men han får sköta den utvändiga tvätten annars vet ja hur de lätt kommer att prioriteras bort !!

Dom kommande dagarna ska jag iaf försöka hinna med att ....

* Beställa julkorten & en familjealmenacka så jag har ytterligare en plats att skriva mina "KOM I HÅG"

* Beställa förstoringar till alla tomma ramar som nu sitter uppe i trappen.

* Ta ner ljusstakarna och slingorna som ska upp till advent.

* Slå in lite julklappar

* Ladda batterierna till kameran, lägga in musik på Mp3 och PACKA VÄSKAN =)

+ alla andra sysslor som skall göras hemma!! Fredde kom iaf hem i går och tur är väl de för som kommande dagarna har jag fullt upp och i stort behov av hjälp på hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

skönt & ha fredde på hemma plan !

2008-11-26 @ 10:50:49
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jodå rörigt värre är de hemma iaf för i måndags kom dom hit å börja tapetsera å måla till på köpet så lagomt tills jag ska flytta får jag de fint hemma.. Så nu är hela vardagsrummet fullt i saker fick ju lov å plocka ur hela mitt å Lucas rum å ställa i vardagsrummet men dom flesta av Lucas saker packa jag ner i karonger iaf så men imorse blev dom äntligen klara med allt så nu ska jag städa lite å försöka få lite ordning iaf..

Sen får vi se om vi åker till Jon i morgon lr på söndag å blir där en vecka så slipper jag se all röra hemma iaf =)

sen har jag 2 veckor på mig efter de å packa ner allt som är kvar...

Känns lite konstigt när de inte är så lång tid kvar igentligen tyckte nyss de var hur läng tid kvar som hellst ju =)



Hoppas ni får de jätte kul på kryssningen =)

Vilken båt ska ni åka med??

kram

2008-11-26 @ 11:13:24
URL: http://scorpionlady.blogg.se/
Postat av: Mamma

Komihåg att kolla ljusslingan iår, innan du sätter upp den gumman. Kram

2008-11-26 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin