Slödag

2008-11-24 - 09:27:02

Igår var det en riktig slödag. Min sista energi gick när jag och Elias var hem till Pappa & Marie för att baka lussekatter! Elias var dock mer intresserad av att äta russin men ett par lussekatter blev gjorda iaf =) Sen låg jag på soffan hela kvällen, var meningen att jag skulle försöka ta tag i städningen hemma men de blir väl min huvudsyssla idag i stället.

Pratade med Cissi i går och jag hoppas verkligen att dom kommer hem snart, saknar dig gumman!! Nyfiken på att träffa lilla Alva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin