Pyntat

2008-11-30 - 20:40:37

En vända in till stan blev de idag, julskyltningen var jag bara in på och vände igen. Va in på Rusta och köpte nya ljusstakar och lite annat smått. Sen har jag spenderat resten av dagen med att städa & sätta upp stjärnor och ljusstakar. Så nu Frida har jag pyntat lite grann iaf =)

Elias har fått en jobbig hosta, låter hemskt när han får sina hostattacker. Utöver hostan är han bara lite snorig annars är det fullt ös hela dagarna på honom, hoppas hostan ger sig snart.

Även räkningarna är betalda, så nu återstår barför mig att hoppa in i duschen!!

Tror det blir varma mackor i ugnen ikväll, MUMMA =)


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Han har väl inte fått kikhosta. Krya på dig mormors gull.

2008-11-30 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin