Projekt!

2008-11-27 - 11:17:23

Herregud va mycket påbörjade projekt vi har hemma, i varenda rum finns nånting som behöver kompletteras. Det är väl så att det sista är inte så roligt och då blir det lätt att man skjuter fram det till senare. Jag är ju lite sån att jag oftast kommer på nya saker innan dom gamla är färdiga, MEN min sambo är precis likadan !!!! Bara att ta sig i kragen och faktiskt sätta dit dom sista listerna, måla det sista lagret med färg, sätta dit dom nya lysknapparna m.m.

Men nu har ju Fredde kommit på att han ska sätta i gång med ett något större projekt här hemma så dom där småsakerna kanske jag får ta tag i själv då.

Föresten så vill åka och julhandla !!!! Nästa vecka kanske ????  


Kommentarer
Postat av: Frida

Tänkte vi skulle dra iväg nånstans och shoppa loss nästa veckan gumman!!! Frågan är vart! Puss

2008-11-27 @ 11:59:00
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin