Krångliga bilbarnstol

2008-11-27 - 09:34:00
Nu har jag tröttnat på att krångla med denna bilbarnstol, hur jag än gör blir det liksom aldrig riktigt bra. Om Elias sitter i framsätet och jag skjuter  bak stolen så mycket det går för att jag ska kunna se ordentligt när jag kör då får jag ju knappt in honom i bilen. Om jag har honom på ett "normalt" läge så ser jag alldeles för dåligt när jag kör. Stolen är krånglig och få fast ordentligt och när jag väl får till det så den sitter ordentligt så SER jag ju knappt nåt åt höger. Stora klumpiga stol !!!!  

Varför ska det vara så krångligt ??? Den första stolen han hade när han var bebis var det aldrig nå problem med.

Funderar på att sätta honom i baksätet nu och prova om jag kan få fast stolen ordentligt där, då skymmer han ju inte min sikt iaf. Få se vad jag kommer fram till, ska krångla med de där nån av dom kommande dagarna !!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Baksättet i mitten är ju bästa stället för barnet att sitta om man skulle krocka, tyvärr kan ju inte vi sätta alla i mitten då , för det finns knappt plats för 3 st stolar bak. Så dom sitter som ett gäng packade sillar.



Hoppas du löser de med bilstolen !

Ha en trevlig båtresa föresten

kram &puss

2008-11-27 @ 11:42:07
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin