Design, sovmorgon & pyssel

2008-11-25 - 09:35:55
TUSEN TACK till Milla för din tid, din fantasi och dina ord =)

Idag tog vi lite sovmorgon jag och Elias, 8.20 vaknade vi =) Kl. 9 ska Elias vara på dagis, så de blev enbart det nödvändigaste i morse. Se till att få på oss kläder, borsta tänderna, få i Elias frukost och ta en snabbtitt i spegeln så man inte skulle skrämma slag på nån under dagen! Frukosten åt jag i bilen!
 
Idag kommer Fredde hem för att sedan åka igen, BLS i stockholm på Berns !! Själv ska jag pyssla lite hemma med tvätt, julkort och kanske slå in ett och annat paket.

Cissi m. Familj, Nu får ni faktiskt ta och komma hem tycker ja !!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Bloggen blev jättesnygg!! Saknar dock lite julstämning i den.. Typ lite tomtar, julgranar och julstjärnor med mera ;) hihi Vet ju hur mycket du älskar sånt!!! Nu har jag ringt bokningen och fixat namnen :) Puss & Kram gumman

2008-11-25 @ 10:29:16
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin