Segheten smyger sig på efter en underbar kväll...

2008-05-18 - 10:52:05

Vaknade runt 7 i morse, slog upp ögonen och kände att det var VERKLIGEN inte dax att röra på sig än. Slog igen ögonen och sov ett par timmar till. Nu känns de lite bättre men fortfarande fruktansvärt SEG. Nu vill jag ha hem mina pojkar. Fredde kommer väl hem framåt eftermiddagen och Elias ska jag snart åka och hämta, bara jag kommer ur soffan & kan masa mig in i duschen.

Tack för en UNDERBAR kväll... Det blev mycket skvaller och MÅNGA intressanta disskutioner.. Måste vi göra om igen !! Å tack till min Underbara vän Cissi som skjutsa på mig.. Vilken tur att Emil tänkte på att det skulle bli snö och lämnade vinterdäcken på =)

image586

Vi saknade dig Frida..  Lyssna inte på människor som säger elaka saker, Du är en underbar Människa, en otrolig Mamma & en vän i världsklass !!!

Saknar mina pojkar... Ikväll blir det bara mys med familjen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin