Living In America

2008-05-14 - 16:34:11

va till Borlänge en vända idag.. Solskyddsfaktor & Hörselskydd till Elias och Nya solglasögon till mig =) Lite mat oxå men mer än så blev de inte.. Sparar vartenda öre till New York nu!!! 

I morgon är det dax att ta tag i oredan här hemma, SUCK inget ja längtar till direkt men tyvärr är det EXTREMT nödvändigt just nu. En vända till systemet ska vi oxå hinna med och kanske en sväng förbi Tessa & Mathilda innan vi åker in, det blir ju inte så ofta nu för tiden så nu ska jag ta mig i kragen och hälsa på !!

The sounds spelas här hemma och min Underbara son står och dansar för fullt ..
Ska nog göra honom sällskap =)
 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Vi e ju tyvärr lika dlåiga på de båda två.. :(
SKÄRPNING!!!!
:-D

2008-05-14 @ 22:05:29
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin