Klantigt

2008-05-16 - 08:38:18

Hade tråkigt i går kväll och bestämde mig för att skämma bort mig lite så jag åkte in till stan och solade. Skulle köpa med lite saker från affären hem och tänkte jag har nog 200kr så jag klarar mig.. Väl framme i kassan visade sig att de hade jag då visst inte.. provande ta bort en vara 129kr vart de och kosta och fortfarande nekades kortet.. ÄH nu skiter jag i de här, tänke ja så jag lämnade affären med en FANTA med mig bara =) Ringde och kollade vad jag hade på kontot.... 124kr. ORKA gå in igen, NEJ!!

Å för att göra kvällen ännu värre gick mobilen sönder oxå(kan vara självförvållat.. jag vet inte =) SÅ idag står mobiltelefon högst på inköpslistan!!


Skulle nog ha stannat hemma i går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin