BYE BYE

2008-05-29 - 21:09:40

Färdigpackat och klart.. I morgon vaknar vi hemma i Sverige och somnar för natten på Manhattan, New York !! Det blir några dagar fyllda av SHOPPING, Upplevelser & Minnen för livet !!!



Att lämna Elias idag är det svåraste jag någonsin har gjort men med MASSA stöd från underbara vänner och vetskapen om att Elias kommer ha det helt Underbart så klarde jag mig igenom det med några tårar bara när jag la ner honom i sängen för natten... dom här dagarna kommer säkert gå hur fort som helst och snart är vi hemma igen med våran underbara Elias i famnen...

Mamma & Pappa Älskar dig SÅ mycket mer än ord kan beskriva !!!!

Nej nu ska jag slänga i mig lite kvällsmat och greja med det sista sen är det bums i säng för i morgon blir det en LÅNG dag ...


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Ha det jätte skoj nu & njut av varje sekund !=)

2008-05-29 @ 21:24:13
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas ni får en underbar resa! Förstår att det var jobbigt att lämna Elias,men det kommer att gå så bra! :-) Sköt om er! Kram!

2008-05-29 @ 22:01:45
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ha såååå kul nu... Å det kommer gå jätte bra för Elias, de vet du!!!!

Kraaaam!

2008-05-30 @ 08:18:50
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin