Lördag..

2008-03-29 - 20:14:33

Fredde & Elias spenderade dagen i Saxdalen med tapetsering och annat.. Själv åkte jag i väg en vända med Frida till Borlänge!! Hittade den bästa presenten till Elias födelsedag men mycket mer än så blev det inte.. Riktigt trevligt var det iaf även om vi var nog rätt trötta och flamsiga mot slutet =) Tack gumman för en underbar dag !!!

Kvällen består av Nya avsnitt av Las Vegas & lite ostbågar som fredde lyckades överatala mig att köpa hem ... Smakar dina ostbågar bra oxå FRIDA ?? =) Äntligen fick vi det efterlängtade paketet från H&M iaf.. Massa kläder till Elias & Fredde.. Jag fick skicka tillbaka det mesta av mitt.. TYPISKT!!

Nu har jag inte tid att sitta här, Kram & GodNatt !!!

Kommentarer
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 20:18:56
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin