Inte stilla en sekund

2008-03-26 - 19:05:47
Spenderade förmiddagen på Villgott idag.. Tänkte barnen skulle få göra av med lite energi å de gjorde dom verkligen.. Gjorde slut på mammornas sista energi oxå tror ja =)

Ett evigt tjatande om det här paketet som jag fortfarande väntar på =) Har fått nya avier om att paketet kommit fram men NEJ .. Inget paket finns, ringde H&M idag och dom var ju inte mycket till hjälp..  Fick till svar att det är bara att vänta och se om det kommer till veckan !!! Jaja.. Vad ska man göra ??!!!!

image481


image482

Kommentarer
Postat av: Frida

Har sagt det förut men det tåls att säga igen.. Herreguud vilka söta barn vi har :)
Å vad det gäller HM så antar jag att mitt paket inte heller kommer att komma fram utan problem.. Har fått ett mail att det ska komma i slutet av den här veckan.. men jag tvivlar ju om man säger så... Vad fasen håller H&M på med????? Krånglade ju för Cissi också..

Kramizar

2008-03-26 @ 19:42:03
URL: http://missloka.blogg.se
Postat av: Mamma Milla

Ja ska då inte beställa nå från HM inom lång period hör jag , för man verkar ju inte få sina grejor =)

Härligt att det är full fart på trollen !

2008-03-27 @ 08:50:59
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin