Inget Paket

2008-03-20 - 14:30:04
Inget paket idag heller =( Vi är tydligen många som väntar på paket och chauffören är spårlöst borta !! Ingen som får tag i honom ...  En aning drygt och åka ner och kolla varenda dag är det men det är väl bara att vänta ...

Jag & Elias har bunkrat upp med MASSA godis idag !! Det är ju påsk då får man äta massor av godis.. Fast jag har mina aningar att det kommer vara Fredde som mumsar i sig det mesta =) Elias nöjer sig ju bra med en banan eller ett äpple än så länge.

image474

Kommentarer
Postat av: Therese

GLAD PÅSK!

2008-03-21 @ 23:17:46
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin