Det var den långhelgen de..

2008-03-24 - 17:06:12

Har varit en helt ok påskhelg,med undantag för dom iskalla vindarna !! Har haft jättekul med vännerna.. sett mindre trevliga sidor från andra & ätit MASSA god mat... (Lite godis har nog oxå slunkit ner)

Mitt paket från H&M kom aldrig... Alla paket låg kvar på centrallagret än.. förhoppningsvis skulle det komma nångång under nästa vecka.. En aning irriterande !!!

Hoppas på att vädret vänder och att det faktiskt BLIR vår snart.. Veckan som kommer har vi inte speciellt mycket inplanerat men till helgen har vi födelsedagskalas vi ska på under lördagen och Emilias Dop på söndagen.. Det var även tänkt att vi skulle försöka hinna med att åka till Västerås och handla presenter till Elias!! Kanske även kommer in på Ikea och får en prisuppgift på inredningen till nya garderoben ... Hmm får se om jag får ihop det på nåt vis !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin