Roliga minnen =)

2008-06-13 - 19:13:58

Spenderat dagen med Sonia idag.. Många och mycket intressanta samtalsämnen blev de =) Hehe... Man blir ALDRIG uttråkad med dig =) Tänk vad man "glömmer bort" med tiden va ??!! men det känns att tiden har gått med vissa människor.. DU vet vad jag menar gumman !!

Fredde har åkt i väg på fotboll och Elias har somnat så nu sitter jag här i soffan och är extremt uttråkad.. Har möblerna som jag skulle kunna måla men de känner jag inte alls för just nu ..

Har egentligen inget att skriva så nu bäddar ja nog ner mig framför tv:n...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin