Midsommar

2008-06-22 - 15:31:03
Snart dax att återgå till vardagen igen då....

Spenderade midsommar hos Pappa & Marie med MASSA god mat och trevligt sällskap. Kubb spel och nån vända med crossen  =) Elias åkte fyrhjuling på gården med Fredde & Morfar. Strax efter 19.00 tyckte vi att det var dax för Elias att sova, men de tyckte tydligen inte han. Efter MÅNGA om och men somnade han i vagnen & EN timme senare vaknade vårat lilla bus igen och ville defenitivt inte somna om.När kl. började närma sig 23.00 och Elias fortfarande satt med STORA ögon, tyckte vi det var dax att packa ihop våra grejer och dra oss hemåt.  





Våran lilla Fotomodell

  

  

   

         

Fyrhjulingen var kul =)

         

Jordgubbar, MUMS !!!

         

    

Det var en Lugn Elias som var vaken med oss på kvällen.. En aning trött men skulle defenitivt INTE sova.

TACK för en JÄTTETREVLIG kväll !!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Mysigt ni haft det!

Va kul att få se din pappa med Elias, han avgudar sitt barnbarn det ser man helt klart !

2008-06-22 @ 19:25:40
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin