DOP

2008-06-15 - 08:25:32

I går eftermiddag var vi på Dop. Patrik & Elin döpte sin son Nils i Grangärde. Elias var SJÄLVKLART alldeles för rastlös för att sitta tyst och still i kyrkan så han sprang omkring och gapade utan tvekan om han inte fick som han ville.. Va gör man =) Det var bara att låta honom va.



        

     

Tack till Patrik & Elin för en trevlig eftermiddag..

SJÄLVKLART när vi kom innanför dörren va det fotboll som gällde för resten av kvällen så jag pussade på mina pojkar och lämnade dom hemma sen åkte jag in till stan en vända. Närmare 21 tiden ringde pappa och berättade att det åskade ganska rejält hemma, åskan slog ut samtalen flera gånger medans vi pratade så jag satte mig i bilen och åkte hem till mina älsklingar.

Idag ska jag ÄNTLIGEN ta mig i kragen och måla klart möblerna. Är en aning trött på att springa och leta skor och kläder som Elias har dragit iväg med och gömt nånstans..

 

Underbara älskling!! Mamma & Pappa Älskar Dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin