Städdag !!

2008-07-31 - 12:03:21

Idag är det städdag hemma på Lågnäsvägen!! Kanske inte det smartaste i denna värme men det måste ju göras. Började redan kl 8 i morse och höll igång till 11, då var det dax att ge raina mat och gå med henne för att sedan ta sig in till jobbet.

Utemöblerna kom idag på förmiddagen så dom hoppas jag verkligen att min karl monterar ihop idag, det var hans uppgift medans jag var på jobbet, så jag håller tummarna!!

Slutar jobba kl 16 då är det bara att bege sig hemåt och fortsätta med städningen. Mitt kaosrum är nu lite mer ordningsamt men inte riktigt klart och som jag sa tidigare har jag snabbt skaffat mig ett nytt kaosrum =D Det innehåller mest skräp så förhoppningsvis ska det snart vara borta igen.

I morgon blir det grillning hemma hos Mamsen !! MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin