Ännu mera åska..

2008-07-28 - 19:30:36

Det blixtrade & dundrade konstant... Vibrerade i huset och fönstren skallrade....

Efter gårdagens åska skulle man ju kunna tro att det värsta var över men INTE... Nu går nyheterna ut med en åskvarning och poängterar att det är ytterst sällan som sånna här varningar utfärdas. Känns ju jävligt tryggt, jag är inte direkt en av dom som tycker att åska är mysigt. Å missy saknas sen i går morse, så jag hoppas verkligen att hon kommer hem innan ovädret börjar.
 



Nu väntar jag bara på första smällen ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin