Vintern...

2008-01-31 - 15:01:29


I går kom snön och vintern vi hoppades skulle vara förbi...
Vräkte ner snö här hela dan !!
Blev en lyckad dag trors snön... Cissi & Engla, Linnéa, Jonathan & Emilia var här under dagen och hälsade på ...
Var meningen att Frida & Tuva skulle komma men p.g.a all snö som kom ner så blev det inte så.. (Vi ses ju på Söndag =) .... )Mycket lek och massa bus... Lite skvaller & Massa kort hann vi med !! 
 
Lite kort på barnen ...

       

Full fart hela dagen var det...
Några små kamper om diverse leksaker uppstod & Självklart lyckades våra underbara barn skrämma upp varandra till gråt men det lugnade sig snabbt bara rätt barn kom till rätt Mamma =)

       



  



Idag har vi varit ut och åkt lite med pulkan... Man får väl passa på när snön ligger på backen och det inte är alltför kallt... Sen tog vi en promenad ner till Gammelfarmor& Gammelfarfar och hälsade på... Gick en vända med Raina & sen hem igen... Spenderade iaf nån timme ute..

image335

Morgonsolen ...

image337

Charmigaste lilla killen i världen !!
Mamma & Pappa Älskar Dig Massor !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin