Vill ha Vår Nu

2008-01-22 - 19:11:15

Vaknade upp i morse och mådde riktigt illa...
Trodde väl att nu var det magsjuka men efter frukost så släppte det och har inte kännt nåt alls sen dess..
Jag kan bli lite illamående när jag är förkyld så det är väl det som spökar..

Var i väg till Falun med Fredde idag iaf ... Det var klart på 10 min ..
Man kan ju fundera om man ska behöva åka så långt bara för att träffa nån i 10 min
Finns det ingen läkare som skulle kunna kolla på knät i Ludvika ??!!??!?!?
Iaf så var vi in en snabbvända på Kupolen när vi ändå åkte förbi =)
Handlade upp det sista som vi hade på presentkort åt Elias..
Lite nya kläder & ett gäng mjuka bollar...

Hemma igen och hur slut som helst..
Vet inte vad det är med mig, har blivit så fruktansvärt trött ....
Känner mig alltid trött och slut nu ..
Är det de gråa, trista, blåsiga & regniga vädret kanske ???
Saknar solen... Vill ha sommar nu ...
Åka utomlands i några månader tills sommaren har kommit, skulle inte  vara helt fel..
Får väl stoppa i mig lite vitaminer, sola lite på Meddo & hoppas att våren kommer snart...

image300

Här vill jag vara just nu

Kommentarer
Postat av: Tessa

kanske dags för ett litet "test"... :-D!!!
hehe...

Kram på dej.. :-)!!

2008-01-22 @ 20:37:20
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Milla

GRAVID????

2008-01-23 @ 08:54:43
Postat av: Therese

Skriver som dom andra! ;-)
Gravid kanske? Hehe...

Kram!

2008-01-23 @ 13:12:51
URL: http://www.thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin