Uppskattat

2008-01-14 - 19:30:48


Har haft en stund på förmiddagen för mig själv idag =)
Elias var hos Farmor & Farfar nån timme medans jag var in till stan...
Äntligen kom jag i väg till frisören, (det var behövligt nu) Sen iväg till Meddo och solade ..
Inte mycket kanske men för mig var det värt en hel del att få pyssla om sig själv en stund !!

Bara glans-is på hela gården var det när jag åkte i morse..
Tur att jag har börjat parkera alldeles utanför dörren =)
När jag kom hem igen var det sandat & klart =) Gick lite lättare att ta sig in nu !!
Det Tackar vi Svärfar(Farfar) för !!!!!

Annars har dagarna rullat på som vanligt...
Ännu mera kalas i går =) Mera fika & tårta..
Den här gången var det svärmor som fyllde år !!
GRATTIS !!!

       

I morgon kommer Anticimex hit och ska kolla vårat hus..
Det var tydligen nåt som ingick när vi skaffade ny Villaförsäkring...
Förhoppningsvis hittar dom ingenting att anmärka på...

Bara tvätten kvar ikväll sen ska vi nog bara slöa framför tv:n !!!
Massa kramar till alla Våra vänner & Familj !!

image275


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin