Mammas lilla älskling

2008-01-28 - 18:54:46
I Natt vid ca 4 tiden flög jag upp ur sängen av att Elias skrek rakt ut...
tror inte riktigt jag vaknade förens jag stog vid hans säng.. Lyfte upp honom och absolut ingenting hjälpte..
Lät precis som han var riktigt rädd eller hade jätteont..
Bytte blöjan och värmde en flaska välling då lugnade han ner sig och somnade på min arm, (Så jag sov inget mer den natten) Hoppas jag aldrig får höra det skriket igen.. Mammas lilla älskling !!

På morgonen var allt bra igen iaf...
Vi gjorde oss iordning och åkte in till stan..
Var meningen att vi skulle på besök hos en vän men så blev det inte idag. Frida & Tuva var inne i stan så vi spenderade dagen med dom...  Fika blev det, och lite shopping.. Nya skor till Elias !!

       

Hade självklart glömt kameran hemma så kameran på telefonen fick duga..Bättre bilder än såhär blir det inte då med barn som inte nå gärna vill sitta stilla =)

På Onsdag blir det full fart här hemma.. Frida & Tuva...
Cissi & Engla kommer på besök =) Fika, Skvaller & Massa lek blir det !!

Dax att plocka fram täcket och slänga sig i soffan nu !!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilka fina barn vi har :)
Syns på onsdag! Kramizar

2008-01-28 @ 18:59:32
URL: http://Missloka.blogg.se
Postat av: Cissi

Va skönt attha nåt att se fram emot! Sen är det ju kalas hos oss på lördag också =) Vi får se mycket av varann i veckan! Tihi.
Kramar

2008-01-28 @ 21:38:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin