....

2008-01-17 - 20:24:29

Imorgon bär det av in till stan igen...(det har blivit några gånger den här veckan)
Jag & Cissi åker in och solar.. Sen blir det nog en vända på stan oxå...
Inhandla lite smått inför lördagen =) Ska bli såå kul ....

Carro,  Per & Elvira kommer hit på lördagen oxå en stund under dagen..
Det var inte igår direkt... Ska bli roligt att träffa lilla Elvira igen !!

Så vad händer nästa vecka då ????

Måndag: Hem till Linnéa, Jonathan & Emilia... Sist jag såg Emilia var ju i sommras...
Det är hög tid att ses nu med andra ord =)

Tisdag: Till Falun med familjen... Fredde ska till Lasarettet och kolla knät Igen...
Lite shopping i Borlänge hinner vi nog med oxå =)

Resten av veckan är blank...
* En tur till Familjen i Älvhöjden kanske ska planeras in mycket snart ??!!??
* Badning med barnen i badhuset  ??!???
* Ska iväg på sista firandet för Januari oxå !!

Kommentarer
Postat av: Milla

Klart ni ska komma på besök , bara att vi planerar in en dag. Jag ska Ljusparty oxå nästa vecka på söndagen om du är sugen på att komma? klockan 17:00 börjar det!

2008-01-18 @ 11:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin