Två friska en sjuk...

2008-02-29 - 17:29:31

När Elias är frisk, jag äntligen börjar må lite bättre då är det dax för nästa person i vårat hushåll att bli sjuk.. Fredde´s tur att ligga på soffan och nysa, hosta m.m....
Själv så lämnar jag mina underbara killar hemma i morgon och åker till Västerås med tjejerna =) Riktigt kul ska det bli.. Lite shopping skadar aldrig`... Eller hur ??!!!!? Kanske kommer jag hem med en ny kattställning till våra lurviga små djur!! Den gamla dom hade gick ju av på mitten !!  Inga små Missar vi har =)
 
image429

Världen´s Goaste Kille ..


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-29 @ 17:40:56
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin